Tandartspraktijk Plantage Middenlaan
Telefonische afspraak
020 420 4367
Openingstijden
Maandag 08:00 21:30
Dinsdag 08:00 17:30
Woensdag 08:00 21:30
Donderdag 08:00 17:30
Vrijdag 08:00 17:30
Zaterdag 09:00 16:00
Zondag 10:00 15:00
Spoed

Op onderstaande dagen en tijden kunt u bij spoed bellen met telefoonnummer 020 420 4367. Maandag tot en met vrijdag tot 17:30 uur.

Buiten onze openingstijden verwijzen wij u door naar Lassus Tandartsen. Ma t/m do van 08:00 tot 21:30 en za van 09:00 tot 16:00. Bel 020 471 3137. Buiten deze tijden verwijzen wij u door naar Dental365, belt u dan naar 085 - 105 0753.

Route

Tandartspraktijk Plantage Middenlaan
Plantage Middenlaan 1-H
1018 DA AMSTERDAM

Routebeschrijving

Tarieven en voorwaarden

Tarieven

Wij hanteren de door de Nederlands Zorgautoriteit (NZa) vastgestelde tarieven. Deze tarieven zijn in opdracht van de overheid vastgesteld.

Bekijk hier de tarieven voor 2017: Tarieven 2017
Bekijk hier de tarieven voor orthodontie 2017: Orthodontie 2017

Wilt u weten wat uw zorgverzekeraar voor u vergoedt? Doe dan de zorgvergoedingcheck

Aanvullende zorgverzekering voor de tandarts

Meer informatie over een aanvullende zorgverzekering voor de tandarts vindt u op de website van De Consumentenbond.

Uw nota

Facturering wordt voor ons verzorgd door Fa-med B.V. zodat wij meer tijd aan u en uw gebit kunnen besteden.

Uw nota’s worden direct door Fa-med naar uw zorgverzekeraar gestuurd. U ontvangt een factuur thuis indien de factuur (gedeeltelijk) niet door uw zorgverzekeraar wordt vergoed. Wanneer u niet verzekerd bent voor tandheelkunde, ontvangt u de factuur direct thuis.

Heeft u vragen over uw nota? Op veel vragen vindt u hier al antwoord. Staat uw vraag hier niet tussen, neem dan contact op met Fa-med via telefoonnummer 0900-0885 (€ 0,15 per minuut) of per email naar contactcenter@famed.nl. Ook is het mogelijk om uw nota’s digitaal in te zien via notavanfamed.nl.

Direct betalen

Wilt u direct na afloop van uw behandeling betalen? Ook dat is bij tandartspraktijk Plantage Middenlaan mogelijk. U kunt zowel per PIN als contant betalen. Wisselgeld is zeer beperkt aanwezig. U ontvangt de factuur en betalingsbewijs voor uw administratie.

Klachtenregeling

Ondanks dat wij er alles aan doen om u op tandheelkundig gebied maar ook qua service te ondersteunen, kan het zijn dat u een onprettig gevoel heeft na afloop van een behandeling. Wanneer u het gevoel heeft dat wij u onjuist of onzorgvuldig hebben behandeld of geïnformeerd, neem dan gerust contact met ons op. Samen met u willen wij er alles aan doen om tot een goede oplossing te komen.

Wanneer wij er samen niet uit komen, kunt u gebruik maken van de KNMT klachtenregeling.

Voorwaarden

Voor onze algemene voorwaarden klikt u hier.