Tandartspraktijk Plantage Middenlaan
Telefonische afspraak
020 420 4367
Openingstijden

 

Maandag 08:00 21:30
Dinsdag 08:00 17:30
Woensdag 08:00 21:30
Donderdag 08:00 17:30
Vrijdag 08:00 17:30
Zaterdag 09:00 16:00
Zondag* 09:00 16:00

* Momenteel 2x in de maand

Tarieven en voorwaarden

Tarieven

Wij hanteren de door de Nederlands Zorgautoriteit (NZa) vastgestelde tarieven. Deze tarieven zijn in opdracht van de overheid vastgesteld.

Bekijk hier de tarieven voor 2019: Tarieven 2019

Daarnaast werken wij samen met enkele tandtechnische laboratoria voor techniekwerk. Hieronder kunt u de diverse tarieven van de tandtechnici bekijken.
Excent Tandtechniek
Goedegebuure 

Wilt u weten wat uw zorgverzekeraar voor u vergoedt? Doe dan de zorgvergoedingcheck

Aanvullende zorgverzekering voor de tandarts

Meer informatie over een aanvullende zorgverzekering voor de tandarts vindt u op de website van De Consumentenbond.

Uw nota

Facturering wordt voor ons verzorgd door Fa-med B.V. zodat wij meer tijd aan u en uw gebit kunnen besteden.

Uw nota’s worden direct door Fa-med naar uw zorgverzekeraar gestuurd. U ontvangt een factuur thuis indien de factuur (gedeeltelijk) niet door uw zorgverzekeraar wordt vergoed. Wanneer u niet verzekerd bent voor tandheelkunde, ontvangt u de factuur direct thuis.

Heeft u vragen over uw nota? Op veel vragen vindt u hier al antwoord. Staat uw vraag hier niet tussen, neem dan contact op met Fa-med via telefoonnummer 0900-0885 (€ 0,15 per minuut) of per email naar contactcenter@famed.nl. Ook is het mogelijk om uw nota’s digitaal in te zien via notavanfamed.nl.

Direct betalen

Wilt u direct na afloop van uw behandeling betalen? Ook dat is bij tandartspraktijk Plantage Middenlaan mogelijk. U kunt zowel per PIN als contant betalen. Wisselgeld is zeer beperkt aanwezig. U ontvangt de factuur en betalingsbewijs voor uw administratie.

Klachtenregeling

Ondanks dat wij er alles aan doen om u op tandheelkundig gebied maar ook qua service te ondersteunen, kan het zijn dat u een onprettig gevoel heeft na afloop van een behandeling. Wanneer u het gevoel heeft dat wij u onjuist of onzorgvuldig hebben behandeld of geïnformeerd, neem dan gerust contact met ons op. Samen met u willen wij er alles aan doen om tot een goede oplossing te komen.

Wanneer wij er samen niet uit komen, kunt u gebruik maken van de KNMT klachtenregeling.

Voorwaarden

Voor onze algemene voorwaarden klikt u hier.